KAROSERII VOZU

Colorchange

Vysoce kvalitní, zátěžové, speciálně upravené fólie z hybridního PVC zajišťují vysokou tvárnost materiálu bez následného smršťování, zachování stálobarevnosti a sytosti barev, i při relativně velké průtažnosti, při potahování i velmi profilovaných dílů. Tyto vlastnosti, spolu s dlouhou trvanlivostí a odolností vůči UV záření, zaručují optimální řešení pro časově limitovanou a rychlou změnu barvy vozidla. Dobře nainstalovanou fólii nerozeznáte od kvalitního laku. Vybírejte z široké palety barev.

Stoneprotect

Čirá fólie chrání karoserii vozu před poškozením. Fólií můžete ochránit lakované části vozu. Kapotu, nárazníky, blatníky, prahy a další části karoserie. Vhodná pro soukromá nebo extrémně zatížená firemní auta, závodní, předváděcí a náhradní vozy, auta provozovaná leasingovými společnostmi, půjčovnami, taxislužbou apod. Ideální je ochrana nového, zatím nepoškozeného laku.

Reklamní polep

Celopolep, částečný polep nebo polep řezanou grafikou. Navrhneme a polepíme Vám vůz reklamními polepy. Nechte dát o sobě vědět ostatním. Vhodné pro sjednocení barvy firemního autoparku dle Vašich představ.

Proč fólie na karoserii vozu?

• ideální volba pro sjednocení barvy firemního autoparku
• řešení pro změnu barvy ze zákonných důvodů (policie, hasiči, záchranná služba,…)
• možnost využití na všech lakovaných dílech dopravních prostředků – nejen osobní auta, ale i motocykly,
kabiny, skříně nákladních vozů, lodě, letadla apod.
• snadná demontáž a návrat k původní barvě
• kvalitní stálobarevné fólie umožňují i průběžné opravy jednotlivých dílů karoserie, což je u laku vždy problematické
• možnost kombinace s velkoplošným tiskem pro reklamní účely
• perfektní přilnavost a zpracovatelnost umožňuje i zpracování a potažení detailů, jako jsou zrcátka, křídla a jiné doplňky
• tuningové fantazii fólie neklade žádné meze
• ochrana před poškozením původního laku – zvyšuje se zůstatková hodnota vozidla
• finanční úspora při zakoupení cenově výhodného vozu (starší model či předváděcí vozidlo), u něhož nemůže zákazník ovlivnit barvu
• vyšší výnos při prodeji ojetých vozidel